sâmbătă, 11 ianuarie 2014

My bucket list :)

M-a inspirat o postare de pe Facebook si mi-am facut si eu un bucket list (mai pe romaneste, o lista cu lucruri pe care vrei sa le faci inainte sa dai coltu'). Va las pe voi sa apreciati cat e de serioasa :))

  1. Sa angajez doi detectivi particulari si sa le dau sarcina sa se urmareasca unul pe celalalt fara sa stie (evident).
  2. Sa intru intr-un lift aglomerat si sa le spun tuturor "Pun pariu ca toti va intrebati de ce v-am adunat astazi aici!"
  3. Sa intru in fuga intr-un magazin si sa intreb "In ce an suntem?", apoi dupa ce mi se raspunde sa fug strigand fericita "A functionat!!!"
  4. Sa imi cumpar un papagal. Sa-l invat sa spuna: "Ajutor! Am fost transformat intr-un papagal!"
  5. Sa imi cumpar sosete cu Hannah Montana. Sa calc pe fatza ei in mod regulat. - recunosc, asta e o mare tampenie - dar in engleza suna mult mai bine:) "Buy Hannah Montana socks. Step on her face regularly."
  6. Sa merg la un tip imbracat in trenci negru si cu ochelari de soare fumurii si sa ii multumesc  ca a salvat omenirea de Matrice (Matrix). (Go up to a guy in a black trench coat and sunglasses and thank him for saving the human race from the Matrix.)
  7. Sa imi cumpar un cal, sa-l botez "Oscar preia conducerea" si sa il inscriu la curse de cai. (Buy a horse, name it "Oscar Takes the Lead," enter it in horse races.)
  8. Sa renunt la scoala. Sa pun bazele unei multinationale de miliarde de dolari. (da, sigur! :)) - cred ca e prea tarziu pentru asta, asa cum a fost prea tarziu sa ma fac politista dupa ce am trecut in clasa a 5-a). 
  9. Sa-mi deschid un magazin de lenjerie intima pentru barbati, sa-i pun numele Secretul lui Victor (Victor's Secret).
  10. Sa adopt o pisica. Sa-i pun numele "Ajutor". Sa ies pe veranda casei si sa strig dupa "Ajutor"  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu