miercuri, 23 mai 2012

Eurovision: Eu tin cu ea, maneaua mea

Daca tot e sa ne batem in manele la Eurovision, cum este cazul daca vorbim de piesa cu care concureaza Mandinga, atunci mie imi place Ivi Adamou din Cipru, cu La La Love. Super energie, super atitudine, bravo ei. Spectacol. Piesa e funny, clar maneluta... dar fata de Mandinga.... nici nu se compara.

Am fost intoxicati saptamani intregi cu Zaleilah din studio (care sa zicem ca era ok daca era mai rara) + Catena sponsor, asa ca as putea spune ca Zaleilah live a fost doza de soc a acestui tratament indelungat.



PS: Nu am putut sa nu observ in prima semifinala puzderia de femei sexy scoase la inaintare de statele europene. Parca in anii trecuti erau mai multi barbatei simpatici ... sau mi se pare mie? :D Astept cu interes partea a doua de maine, poate se egaleaza proportiile :P

Si daca o fi sa aiba un loc bun Mandinga, la final  (poate castiga :))), atunci va fi clar ca anul asta Europa a primit ce a cerut  look pitzi si manele.

Mai jos video oficial de prezentare La La Love:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu