duminică, 22 decembrie 2013

Am cunoscut-o pe Larisa. De Craciun se opereaza de cancer. Poti ajuta!

Am facut un mic blog pentru Larisa, o tanara care lupta pentru vindecarea de cancer la ovare: http://larisateodoru.blogspot.ro/

Am cunoscut-o pe Larisa la notar, cand am fost cu seful meu, sa-i doneze bani pentru operatia de cancer (era nevoie de un contract pentru donatii prin firma).

Aflasem de povestea Larisei de la o prietena si seful meu a vrut sa o ajute cand i-am zis despre ea.

Larisa este o fata de 30 de ani, recent casatorita, o fata frumoasa si inteligenta, cu o incercare grea de trecut. Cand asta-vara incepuse sa-i creasca burtica a crezut ca e insarcinata. Dar nu era, avea lichid in abdomen.

A fost diagnosticata apoi cu cancer la ovare, face chimioterapie si va fi operata peste cateva zile in Turcia. Mi-a spus ca tratamentul cu chimioterapie a dat rezultate, deci are toate sansele sa se vindece complet dupa operatie.

Are nevoie de 50.000 de dolari, a strans deja o mare parte, dar mai are inca nevoie. Mi-a zis ca ea si sotul si-au vandut deja masinile, se bazeaza pe masina tatalui ei. Apoi, au apelat la prietenii apropiati si mai indepartati, ajungand chiar si la oameni ca mine, straini de familia lor. Si au fost multi care au intins o mana de ajutor, desi nu o cunosteau. 

Mi-a spus ca le este foarte recunoscatoare tuturor, fie ca i-au donat sume mari de bani, sume mici de bani, fie ca s-au rugat pentru ea sau ca au dat mai departe rugamintea ei de ajutor.

Daca si tu vrei sa o ajuti cu o suma de bani poti dona in unul din aceste doua conturi:

in contul de LEI RO70RZBR0000060016181255
si in contul de EURO RO05RZBR0000060016181261
deschise la Raiffeisen Bank, pe numele TEODORU LARISA.


Daca nu esti printre cei care pot dona bani acum, poate vrei sa o ajuti cu ganduri bune, cu o rugaciune, o lumanare aprinsa la o biserica. 

Orice ai da pentru Larisa este bine-venit si fie ca gestul si gandul bun sa ti se intoarca inzecit!

Mai multe informatii despre Larisa gasesti aici http://larisateodoru.blogspot.ro/ - incerc sa mai adaug noutati pe parcurs. Operatia e programata pe 27 decembrie.


Multumesc si sarbatori fericite, sanatate si iubire, pace si iertare tuturor! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu