sâmbătă, 15 octombrie 2011

Ai laik Horia Brenciu. Ai laik not juriul XXX

Mie imi place muzica live. Aproape de orice gen.

Mie imi plac cluburile, puburile si bodegile cu muzica live. Atat timp cat nu e vorba de manele, anything will do:)

Mie imi plac, prin urmare, si concursurile de talente vocale.

Cu atat mai mult cu cat sa iesi la muzica live la bodega este, fara doar si poate, mai
scump comparativ cu a bea bere acasa, in fata TV-ului.

Cu atat mai mult cu cat talentul muzical nu se regaseste in genele mele lungi. (ca in bancul ala cu Alinutza: Sa-mi tai venele? Sa mi le las lungi? :)) Ii apreciez foarte mult pe cei care pot canta "frumos".

Avem Vocea Romaniei, avem X Factorul si avem chiar si American Idolul, care se difuzeaza si la noi pe anumite posturi.

Cele doua productii autohtone, ale celor doua mari televiziuni, se aseamana mult, dar nu se aduna. Emisiunile sunt clar in rivalitate si chiar ma mir ca nu sunt difuzate simultan. Ar fi interesant de vazut ce ar alege romanii sa consume mai mult.

Daca la Vocea Romaniei concureaza doar oameni cu voci deja validate ca fiind deosebite si valoroase, la X Factor spectacolul este mai important. Participa si acolo voci sanatoase si uimitoare, insa poarta este deschisa si celor care dau dovada de priza la public. Chiar daca sa cante e ultimul lucru pe care-l fac cand urca pe scena.

Le urmaresc pe amandoua, recunosc. Insa juriul de la X ma enerveaza maxim. Maxim am spus! Pe Paula Seling o apreciez nespus ca artista, este de necontestat. Dar rolul pe care il joaca aici alaturi de cei doi colegi gemenar de insipizi nu o prinde deloc. Ba din contra, ii face un deserviciu.

Samanta de scandal

Sunt sigura ca realizatorii se bazeaza pe faptul ca micile sicane intre colegii "jurati" cresc audienta. Si mai grav este faptul ca eu cred ca le si iese. Samanta de scandal e unul dintre factorii cei mai aducatori de guri cascate in fata micilor si mai-marilor reclame.Ca romanul daca nu are intrigi nu simte ca traieste.

Sicanele regizate de la X sunt totusi atat de slabe ca pana si copiii de clasa intai se prind ca e actorie. Actoria e kul, sunt pentru, iubesc si teatrul, si filmul, si scheciul. Prin urmare, ar merge si aici, e vorba de divertisment. Dar ar merge daca ar fi de bun-gust. La stadiul in care se joaca acum, prestatia lor ma duce cu gandul doar la manele. Chiar daca acest concurs se vrea a fi de o alta factura.

Ai laik Horia Brenciu 

Pe de alta parte, juriul de la Vocea Romaniei mi se pare foarte tare. Poantele lor au sare si piper, chiar daca si ei dau dovada de spirit competititiv. Pur si simplu, este o prestatie la un alt nivel si cu o alta greutate. Numai Horia Brenciu singur si deja jumatate din show e asigurat. Fara nicio aluzie la cele cateva kiogramutze in plus in comparatie cu Loredana sau cu micul Moga :P, Brenciu face cat toti ceilalti la un loc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu