miercuri, 5 octombrie 2011

Long time no see!

Lung drum a mai fost pana sa ma intorc, voinicii mei :)

Am constatat ca a trecut aproape un an de cand nu am mai dat pe aici. Nici nu stiu cum a trecut timpul. Prinsa intre job si ... job, nu am mai avut energie si pentru bloguletzul meu.

Dar m-am intors cu forte proaspete si sper sa ne regasim. Asa ca, de-acum inainte, va dau intalnire pe aici mult mai des, cel putin saptamanal.

O sa vedem pe parcurs in ce directie ne indreptam cu scrisul. Eu deocamdata sunt in cautarea unui job. Cel mai sigur, acesta va fi subiectul zilelor urmatoare. Va voi scrie despre cautarea unui loc de munca in Romania, Bucuresti, toamna lui 2011.

Pana acum, experienta gasirii locului potrivit s-a dovedit plina de suspans. Mass-media nu este cel mai stabil domeniu, stie toata lumea in ce sens au mers lucrurile in ultimii trei ani, iar pana de curand eu am lucrat in presa online si scrisa. Dar am incredere ca fiecare are un loc al lui si eu il voi gasi pe al meu. Pasiunea pentru scris mi-o voi putea exprima aici, chiar si in absenta unui viitor in presa. Deci intr-un fel sau altul, lucrurile se vor aranja.

Da, in parte o spun pentru mine, incerc sa ma conving pe mine ca va fi OK. Consider ca e al doilea pas cand vrei ceva, sa crezi in reusita. Vine imediat dupa ce ti-ai stabilit scopul, dupa ce ai decis ce este ceea ce vrei.

Eu stiu ce vreau: serviciul ideal pentru mine. No more, no less.

Eu cred ca il voi gasi la timpul potrivit.

Apoi, vine cel de-al treilea pas: sa actionezi pentru atingerea scopului, sa cauti activ moduri de a ajunge acolo unde vrei.

Ultimul pas, la fel de important ca si celelalte, este sa fii pregatit sa primesti ceea ce ai cautat, sa fii deschis, sa imbratisezi schimbarea.

Pupicuri, pe maine!

Yours Ara

Un comentariu: