vineri, 7 octombrie 2011

Alo? Sunt eu. Ti-ai gasit de munca? (1)

Lista mea de observatii privind apelurile telefonice in scurta perioada de cand sunt in cautare (a) unui job.

Sunt sigura ca aceia dintre voi care ati trecut prin situatii similare ma intelegeti si va regasiti, macar partial, macar la nivel de amuzament, in urmatoarele randuri :P 

Cei care nu ati avut ocazia aveti acum ocazia sa aflati la ce sa va asteptati.

1.  Mama
Ziua 1 dupa aflarea vestii ca fata ei este in cautare, dupa aproape patru ani la acelasi loc de munca (socul e inca proaspat):
Ce faci, mama? Esti bine? Ai nevoie de bani? Ai vorbit cu Edi? Edi ce a zis? Ai gasit ceva deja? Ce o sa faci de acum incolo? Cum o sa platesti chiria? Cand vii inapoi acasa? (plina de optimism :)), nu?)

Ziua 2, putin mai calma, dar tot in soc:
Ce faci? Ai vorbit cu Edi? Te-a sunat cineva? Am vorbit si eu cu colegii, poate stiu ei ceva despre vreun loc de munca. Auzi, mama, dar tu ce stii sa faci? (D-oh)

Ziua 3, socul se estompeaza, dar ramane proaspat:
Apel 1: Buna. Edi...nimic? Am vorbit eu cu fosta mea colega Geta, ea te poate ajuta, clar. Cum care Geta? O stii sigur. Ai un CV? (Nu... la ce mi-ar folosi, oricum toate posturile se dau pe pile :)) 
Apel 2: Tot eu sunt. (Da, who else? Tooth Fairy?) Notezi? Am intrat eu pe net si am gasit ceva, te rog sa suni azi. Deci notezi?

Ziua 4, socul se estompeaza, e deja e mai vechi:
Auzi, mama, eu m-am gandit, nu are rost sa te chinui daca nu gasesti, vino acasa. (Not)

Ziua 4, deja prea mult pentru mine, mai independenta din fire :P:
Eu: Daaa, mama!
Mama: Buna, voiam doar sa vad ce faci... Aaa, da... pai deci esti bine, vorbim, pa.

2. Best friend  (to be continued)

Nota. Aceasta postare este un pamflet, mama ma ajuta enorm. La fel si ceilalti, veti vedea. :)





Un comentariu: