sâmbătă, 8 octombrie 2011

Alo? Sunt eu. Ti-ai gasit de munca? (2)

2. Best friend

Ziua 1, stiti deja, soc:
Ara, am primit mailul tau, spune-mi tot. Ce s-a intamplat?  Cand? Cum? Da' de ce? Edi ce a zis? (suna cunoscut, nu-i asa? este  laitmotivul acestui subiect :)) Maine este targ de joburi, te rog sa te duci. Promite-mi ca vei merge! (da, sigur, maine sa vezi ce dorm pana la 12...prima zi dupa adio, n-are cum sa fie altfel)

Ziua 2, ne-am mai obisnuit cu ideea:
Cum a fost la targ? (Oh da, a fost ... de vis. Care targ :D?) Noutati? Edi? Ara, dormi?? Sa iti faci conturi pe site-urile de joburi, da? Am intrat eu zilele trecute si se vede clar, nu e nicio criza. Ofertele curg garla! Suna-ma cum afli ceva.

Ziua 3
Cine te-a mai sunat? Ai aplicat unde ti-am zis eu? Ah, doar balarii... Hm... Ai incercat si pe alte domenii? Vii la mine diseara si iti arat eu unde sa aplici, e clar ca te-ai limitat, te stiu eu.

Ziua 4
Apel 1: Ce e nou? Cu cine ai mai vorbit? Cine te-a cautat? (de ieri pana azi - ora 10.00 a.m. - cu nimeni??. Ah, nu, stai. M-a contactat in somn un semizeu al joburilor, mi-a spus: Alege ce job vrei tu, printeso!)

Apel 2: Alo? Alo? Noteaza numarul de telefon al lui Cristi de la revista. Da, am vorbit cu el, a zis ca nu vrea CV, vrea sa te vada, sa vorbiti feis tu feis, asa e trendy acu (stiam eu de ce nu m-am chinuit cu CV-ul)

3. Si toti ceilalti plus concluzii :) (va urma)

Idem Nota. Aceasta postare este un pamflet, prietenii ma ajuta enorm:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu