miercuri, 2 noiembrie 2011

10 motive pentru care sa urmaresti Grey's Anatomy

Da, ei bine, vor fi 10 motive subiective pentru care sa urmaresti online serialul Grey's Anatomy. Dar garantez ca sunt de bun-simt.

1. Iti descrie o lume in care cei care muncesc sunt respectati, in care autoperfectionarea, evolutia profesionala si competitia sunt cantarite la adevarata lor valoare
2. Actorii dau viata unei gasti charismatice de prieteni adevarati, cu interese comune, legate de profesie, ceea ce ii leaga foarte mult unul de altul
3. Te stimuleaza sa respecti viata, in toate formele ei, si sa pretuiesti sanatatea... stiu ca suna a cliseu, dar hai sa recunoastem ca de multe ori uitam sa fim recunoscatori pentru sanatate
4. Iti ofera sentimentul minunat pe care numai un sistem sanitar decent ti-l poate da (nu ca in SUA nu ar fi probleme, dar nici nu se compara cu Romanica)
5. Iti ofera sentimentul minunat pe care numai un sistem sanitar unde nu e nevoie de spaga ti-l poate da
6. Fiecare episod are o poveste aparte, analizeaza in mod inteligent cate o situatie de viata cu care fiecare dintre noi ne-am putea intalni intr-una din zile
7. Medicii te surprind senzual cu "regularitatea" cu care fac sex la locul de munca :)) (ar fi mai interesanta activitatea la birou daca ati avea o camera in care sa va faceti "somnul de dupa-amiaza", nu-i asa? Or is it just my opinion :D?)  Numai cine nu a incercat nu stie ce pierde ;))
8. Eu nu-s fan seriale online. Grey's Anatomy e primul si singurul serial online care m-a prins. Au fost perioade cand nu am inchis ochii pana nu am vazut sase episoade consecutiv. Pentru ca finalurile de episod sunt atat de bine regizate incat nu te poti opune - trebuie sa vezi ce se intampla mai departe.
9. Am vazut sapte serii a cate 25 de episoade (in medie) si nu m-am plictisit. Cred ca e un scor bun. Da, e adevarat seria a opta imi pare mai moale... dar tot ma prinde. Se aude ca ar fi ultima.. as fi de acord, orice produs bun e finit.
10. Il are pe doctorul Derek ca personaj principal :D (nah, am zis de la inceput ca voi fi subiectiva)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu