joi, 24 noiembrie 2011

Kinder 2 in 1 care nu ma lasa sa scriu

Am crezut ca am adoptat un pisoi. Ei bine, nu. Sunt doi intr-insul, Doamne, apara si pazeste! Da, veti intelege imediat ce vreau sa zic.

Si nu-i asa cu toate matzele, stiu asta sigur, am mai avut destule experiente cu felinoasele... Unele is mai blande, altele is mai nebune (chiar duse cu pluta, daca imi permiteti :D) Ei, dar acest Kinder a venit cu mai multe surprize. Nu doar cea de care v-am mai zis, cum ca vede, desi la cabinetul veterinar de unde l-am luat i se zicea Kiorete :))) Alta surpriza este ca motanul asta are dubla personalitate. Sau e posedat din cand in cand. Nu mi-am dat seama inca. El e si cel bland si bun, dar si cel mai nebun.

Sa va dau detalii. Ca sunt sigura ca acum ca vi se pare ca exagerez eu :)

KINDER CEL BUN

In primul rand este Kinder cel Bun, puiutzul abandonat, neajutorat, bland, mieros, nebagat in seama, tristutz si caldut, gata sa faca orice pentru o farama de atentie, pentru o mangaiere, o vorba la care raspunde imediat pe limba lui, dar cine stie cunoaste...

Este mieluselul care toarce, care cauta urechea sa se simta ca langa ma-sa (din nou, cine stie cunoaste, nu vreau sa intru in detalii :)) )

Este jucaria de plus care se pune in poala cand stau in fata calculatorului si, din nou, toarce lasciv sa multumeasca pentru confort - ca evident tre sa il las sa stea cum vrea, n-am incotro.

Mai este si amuzantul actor de comedie, acrobat de circ si jucausul copilas de cresa spre gradinita - cand se joaca cu toate jucariile pe care le-a primit sau pe care i le-am confectionat eu manual - cine stie cunoaste, am facut un ghemotoc din hartie de staniol, am lasat "din greseala" o punga pe jos, am scapat din neatentie un servetel... Mari puncte de interes, mai ceva ca un soricel adevarat.

Toate bune pana aici, nu-i asa?

BAD KINDER

Da, dar... urmeaza sa-l cunoasteti pe Bad Kinder inside Kinder cel Bun.

Bad Kinder este fiara care ma ataca cand dorm. Da, dimineata, cand e cel mai dulce somn, nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la vremea diminetii cand tre sa sune ceasu' ... Acu nu mai am doar grija ceasului, asta deja e ceva de vis frumos. Mai nou ma trezeste fiara care sare la fatza mea... Da, m-am gandit si eu, poate ma stramb in somn, poate sforai si il enervez.

Bad Kinder nu ma lasa nici acum sa scriu aceasta postare de blog. Vreti sa stiti de cate ori m-am oprit? Ultimul lucru pe care l-a facut a fost sa imi verse paharul de vin [...]si ultimul ultimul lucru pe care l-a facut a fost sa imi verse a doua oara paharul de vin (sper ca nu citeste proprietareasa mea :D). Acum beau din sticla. E mai sigur, are si dop. Inainte de asta a sarit sa ma muste de maini de nenumarate ori, se infoaie ca un fazan fara pene da' cu blanitza pufoasa. Asta nu prea ma mai deranjeaza, m-am obisnuit cu semnele de pe maini care arata ca si cum as creste zece matze, nu una.

In orice caz, cand am inceput sa scriu postarea asta nu credeam ca va fi asa o provocare.

EU AM FACTORUL X :))

Apropo de semne pe maini, va jur ca am pe antebrat un mare X. Da, iubesc atat de tare X Factor ca m-am tatuat natural. Bineinteles ca sunt de fapt doua zgarieturi una peste alta, in forma de X.

Cred ca pe mana dreapta o sa imi faca un "V" de la Vocea Romaniei. Sau poate o sa scrie pe de-a intregul Horia Brenciu :)) Desi fiind motan s-ar putea sa o prefere pe Loredana, cea care vorbea despre "coiosonul" unui concurent. Inca mai cred ca voia sa spuna "cojones".

Ma rog, intre timp, i-am taiat varfurile gherutelor :P sic. Dar tot zgarie... tzeapa mea.

Cel mai ciudat lucru la el este insa cat de repede trece de la o stare la alta.

In curand va veni sa se bage la somn in forma lui angelica. :P Si dimineata o sa o ia de la capat... Ca o concluzie, merita totusi, e un scump. Si sper ca o sa creasca :D mai rpd.



Aceasta postare nu a fost un pamflet. Tot ce am scris este exact asa. Va rog sa va rugati si pentru mine!


Voi ce ziceti? Gresesc eu undeva? Nu ma joc destul cu el? Sau poate ar trebui sa il trec pe alimentatie raw vegan...? :P





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu