miercuri, 21 august 2013

Adica eu am acasa pensa sterila, nu? Cat de nemernic sa fiu sa nu am, nu?

Bogdan Tiron-Anton pe Facebook: (real) 

Traim intr-o tara de Rahat in ceea ce priveste Unii Medici. Unii, sa fie clar. Mergi cu copilul sa trateze o plaga supra-infectata si se pune o mesa ( pansament) in plaga, cu invitatia medicului in cauza sa vii astazi la repansat. Vii astazi, astepti vreme de circa 1 ora la usa cabinetului si te uiti cum intra in cabinet 7 cazuri, cu fisele "bagate" de asistenta. Dezinteresat, evident.

 Cand intrebi si tu, ca unul din Contribuabilii, Prostii adica, tu cand intri cu copilul la pansat ti se spune " Astepti ca si asa va fac un favor". Adica eu am acasa pensa sterila, nu? Cat de nemernic sa fiu sa nu am, nu? 

Sa va fie Rusine si sa Ma scutiti ca aveti salarii mici, cei care faceti asa ceva. Rusine ! Din pacate REAL si TRIST.

https://www.facebook.com/CentruldePresa


Subscriu. Am patit. RUSINE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu