miercuri, 21 august 2013

Sa ai parul mai lung decat un autobuz???????!!

Mi-am dorit de cand ma stiu sa Am Parul Lung. Lung. Lung.

Pana la mijloc. Sau mai mult.

Asta vreau de cand ma stiu.

N-am reusit inca, desi m-am straduit. Mereu am dat peste vreo doamna zeloasa care a considerat ca "varfurile" inseamna 10-20 cm. Asa ca mereu am luat-o de la capat.

Uite ca am gresit - calea corecta ar fi fost sa Nu imi mai tai varfurile. Deloc.

Doamna din imagine a inteles. Si are Parul Lung de 17. METRI. Si 20. KILOGRAMEEEE

 
Par de 17 metri si 20 kg! "Este viaţa mea. Să îl tai ar fi echivalentul unei sinucideri."

Mbine, recunosc ca nu vreau ca ea. Raman la dorinta mea. Parul Lung. Dar pana la Mijloc. Sau putin mai mult. Dar atat. :)

Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.rtv.net/incredibila-poveste-a-femeii-cu-parul-de-20-de-kilograme--este-mai-lung-decat-un-autobuz_94136.html#ixzz2cd2CU7i6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu