miercuri, 21 august 2013

Se mai da spaga sa iei permisul? "Eu n-am permis la nimeni"

Surioara mea invata sa conduca. Adica s-a inscris si ea la scoala de soferi si face ore cu domnul instructor. Ca toata lumea care vrea permis. Asta mi-a adus aminte ca am fost si eu ca ea. Au trecut cativa ani. Dar oare s-a schimbat ceva?

Sunt tare curioasa daca a invatat cineva cu adevarat sa conduca facand scoala de soferi. Ma refer la cei total virgini cu volanul si schimbatorul de viteze :)

Eu, de exemplu, am pus pentru prima data mana pe schimbator in prima ora de scoala de soferi. :))) suna interesant sau ce?
Me :)


Trecand peste asta, imediat dupa ce am obtinut frumusetea de permis, am avut vreo doua experiente intense si intime - eu si
schimbatorul singuri in masina :)). Am iesit din afacerile astea transpirata toata si cu genunchii tremuranzi ca dupa trei ore de aerobic cardio (ma rog, n-am rezistat niciodata mai mult de doua ore consecutiv la aerobic, insa imi inchipui ca asa trebuie sa fie senzatia).

Iar acum, dupa noua luni de mers in dreapta, zilnic, cate 80 de minute pe zi, la volan fiind cineva caruia cuvantul "rabdare" ii este strain in orice limba si in toate formele, iar cuvantul "depasireeeee" ii este cel mai drag... - se stie el cine e - imi e foarte clar ca nu te invata niciun instructor sa conduci. Sa fie clar ca nu e un paragraf admirativ la adresa sa, ci din contra :D

Tot singur vei invata, traind pe pielea ta traficul.

Scoala de soferi e o formalitate. Mai ales ca stim foarte bine cate permise s-au dat pe spaga. Si inca foarte ieftin daca stai sa te gandesti la potentialele implicatii aferente. Vietile noastre ale tuturor depind de soferi intr-o mai mica sau mai mare masura. Intr-un moment sau altul.

Acum cativa ani, cand am dat eu, aproape ca nu aveai loc sa iei permisul pe bune. Asta pentru ca nu mai ramanea loc sa fie trecuti din prima si cei care nu cotizau, fiind putini... trebuia sa mai pice unii, nu puteau sa ii treaca pe toti. Nici nu puteau sa-i pice pe cotizatori.. si uite-asa. La scurt timp dupa, a fost si o maaare campanie contra permiselor pe nashpa. Pe moment a avut efect. Dar cred ca a tinut o luna doua.

Acum cum o mai fi? Aveti ceva informatii din pEata? Comentati mai jos daca stiti noutati.

Si conduceti cu grija ca viata e una pentru fiecare si ma gandesc ca e bine sa aveti grija de ea :) si de restul oamenilor


Un comentariu:

  1. Scoala de someri (sic!) e permisiva la noi, recunosc am dat si eu dreptul la traseu, dar culmea nu pentru ca as fi fost nepregatit ci pentru ca trebuia sa plec din orasul in care era examenul si nu doream sa risc sa nu trec!
    Tipul cu "rabdarea" te lasa si pe tine sa conduci?
    Si aa, noua luni de mers la dreapta cuiva pot lasa urme vizibile la o femeie! :)

    RăspundețiȘtergere