miercuri, 15 ianuarie 2014

Revista presei, parerea mea :) 15 ianuarie 2014

Zilele astea nu prea am avut timp sa citesc presa, dar azi am reusit sa imi fac putin timp sa zapez printre newsletterele cu stirile recente. Iata cateva din titlurile care mi-au atras atentia intr-un fel sau altul in periplul meu online.

Magiunul de Topoloveni, promovat în Orientul Mijlociu și Statele Unite 
Hai ca suna intr-un mare fel :)
Ce imi insipira asta? Mandrie, incredere, bariere depasite, se poate...

Socant: Cosciuge de inchiriat, cea mai sinistra afacere a firmelor de pompe funebre
Ce o fi asa socant? Explicatia mi se pare foarte simpla si practica pentru oamenii simpli care nu isi permit mai mult: cei care vor sa-si incinereze rudele decedate pot inchiria un sicriu care va fi inapoiat dupa ceremonie firmei de pompe funebre. Care e problema? Cumva mai conteaza pentru cel plecat dintre noi daca are cosciug nou poleit cu aur?

Kaufland, Auchan, Mega Image.... anul 2014 anul aglomerarii pe piata de retail din Bucuresti
Un articol interesant, cu opinii din piata.
Eu una am obosit sa citesc titluri despre toate aceste lanturi care "au mai deschis inca un magazin" si inca un magazin si inca un magazin.  Inteleg progresul (bla bla trecem de la comertul traditional la cel modern samd), dar ma intreb unde va duce lupta asta. Populatia Bucurestiului e relativ aceeasi si la fel de prost platita, consumul scade. Si ma mai intreb, cu atata concurenta, de ce preturile tot cresc in loc sa scada?? Imi si raspund, cel putin partial - oare pentru ca ni se pun la raft tot mai multe produse de import?

Oricum, un lucru e sigur - se prevede disparitia micilor comercianti locali cu magazine-chiosc de colt de strada. Lasa, sa nu mai faca romanii atatea afaceri, sa nu si-o ia in cap, mai bine sa munceasca pe 800 de lei pe luna la unul din lanturile straine.

Ceea ce imi aduce aminte de o alta stire:  Circa 30.000 de firme au intrat în insolvenţă anul trecut. O treime lucrează în comerţ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu